דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות קידום פסולות (BlackHat SEO) 

מאת    [ 24/11/2009 ]

מילים במאמר: 1018   [ נצפה 2223 פעמים ]

בשנים האחרונות, בעיקר בגלל המהפך שחולל מנוע החיפוש של חברת גוגל בנושא קידום אתרים באינטרנט, הפך תחום קידום אתרים לתחום רחב ומשגשג מאוד.
כל חברת קידום אתרים מציגה את עצמה בתור "המומחית" לקידום האתר בגוגל, וכל מנהל אתר יתנדב לתת לכם עצות "מועילות" ו"מחכימות", לגבי קידום אתרכם.
חשוב מאוד לקחת את כל העצות והשיטות השונות בערבון מוגבל ולזכור שאף אחד לא יודע מהי הנוסחה המדויקת שלפיה פועל מנוע החיפוש של גוגל, ולכן לא יוכל להבטיח כניסה מיידית לתוצאות החיפוש הראשונות ובטח שלא למקום הראשון.

קידום בן-לילה ?


קידום אתרים במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל הוא תהליך מורכב שלא יכול להיעשות בן-לילה ולכן מומלץ להיות זהירים וחשדנים כאשר מדובר בנושא זה ולא להישמע לעצתו של כל מי שעוסק בקידום אתרים ומתיימר להציג עצמו בתור "מקדם אתרים" או "מומחה" קידום אתרים.
ברוב המקרים, כאשר תהליך קידום אתרים מנוהל בצורה לא נכונה ובאופן שסותר את הכללים של גוגל, האתר עלול למצוא את עצמו ברשימה השחורה של גוגל ולא להופיע במנוע החיפוש כלל למשך תקופה ארוכה.

קידום אתרים - אל תעשה


לפניכם מספר שיטות גרועות של קידום אתרים, שיכולות לגרום לנידוי האתר שלכם ממנוע החיפוש. אם חברת קידום אתרים שלך מזכירה את אחת מהשיטות הבאות, אנחנו ממליצים שלא להשתמש בשירותיה:

1. קידום אתרים באמצעות טקסט וקישורים חבויים
במטרה להגדיל את מספר מילות המפתח בעמוד כלשהו, מוסיפים בעלי האתרים או מקדמי האתרים טקסט שיופיע בתוכן העמוד אך לא יראה לגולשים, כמו לדוגמא הוספת טקסט לבן על רקע לבן וכו'.

זוהי שיטת קידום אתרים פסולה !
עדיף להשקיע את הזמן בכתיבת טקסט איכותי לאתר שיראה גם לגולש וגם ל"עכביש" של גוגל וכך להעלות את איכות האתר שלך גם בעיני הגולש וגם בעיני מנועי החיפוש.

2. קידום אתרים באמצעות חוות קישורים
בכל הקשור לקידום אתרים באמצעות קישורים הכלל הוא - זו לא הכמות, זו האיכות. בשנים אחרונות הוקמו ברשת אתרים רבים שכל תוכנם הוא קישורים לאתרים אחרים ומטרתם קידום אתרים אחרים בתשלום. רובוט החיפוש של גוגל יכול לזהות אתרים כאלה ולהתעלם מהם (ובכל מקרה, קישור ב"חווה" שכזאת לא שווה הרבה מנקודת המבט של מנוע החיפוש).

זוהי שיטת קידום אתרים פסולה !
במקום לדאוג להוספת האתר לחוות קישורים מפוקפקות שכאלה, עדיף להשקיע את הזמן והאנרגיה ביצירת קישורים "חוקיים" לאתר. בנוסף, בכל הנוגע לקידום אתרים, לא רק כמות הקישורים לאתרך היא שקובעת, אלא גם איכותם. קישור אחד מאתר איכותי בעל דירוג גבוהה, שווה יותר מכמה קישורים מאתרים בעלי דירוג אפסי.

3. קידום אתרים באמצעות רישום אוטומטי
חברות קידום אתרים רבות ישמחו לקחת את כספכם בתמורה לרישום האתר ל - 1000 מנועי חיפוש ויותר.

זוהי שיטת קידום אתרים פסולה !
יש רק מספר מצומצם של מנועי חיפוש ואינדקסים חשובים שכדאי שתיכללו בהם, ואת הרישום תוכלו לעשות בקלות בעצמכם.

4. קידום אתרים באמצעות הצפה של מילות מפתח
ריבוי של מילות מפתח בעמוד הוא נושא חשוב וכלי קידום אתרים חשוב. מומלץ לפזר את מילות המפתח באופן הגיוני במאמר כולו ובעיקר בכותרת ובפיסקה הראשונה של המאמר. יש בעלי אתרים שלקחו את הנושא צעד אחד (או כמה צעדים) רחוק מידי ופשוט הציפו את המאמרים והעמודים באתר שלהם במספר מילות מפתח או ביטויים.

זוהי שיטת קידום אתרים פסולה !
מלבד זאת שהטקסט באתר נראה לא הגיוני ומגוחך בעיני הגולש, גם מנועי החיפוש יכולים לעלות על כך כיוון שהם מתוכנתים להבחין בצפיפות יתר של מילות המפתח בעמוד.

כמובן, יש עוד הרבה מאוד דרכים ושיטות לא כשרות של קידום אתרים בגוגל,
אך חשוב להדגיש שלא משתלם להשקיע ולפעול בשיטות אלה, גם אם הצלחת לגרום לאתר שלך להופיע בעמוד הראשון בגוגל בעזרת שיטה מתחכמת, בסופו של דבר קרוב לודאי שמנועי החיפוש יגלו את הניסיון לרמות אותם וכך תגרום לאתר שלך יותר נזק מתועלת.

קידום אתרים - מחקר מקדים יביא לבחירה נכונה


עצות נוספות לפני שאתה מתחיל לקדם את האתר שלך או פונה לחברה לקידום אתרים:

הקפד לברר מהי השיטה שבה משתמשת החברה
במידה וחברת קידום אתרים מציגה באופן מעורפל או לא מספקת פרטים ברורים על אופן עבודתה או אם מדובר באחת מהשיטות קידום אתרים שהזכרנו או שיטות אחרות שנשמעות לך מפוקפקות או לא כשרות, עדיף שלא תשתמש בשירותיהן.

אל תוסיף לאתר כל דבר שמיועד רק עבור מנוע חיפוש
בתהליך קידום אתרים חשוב האם היית מוסיף את אותו חלק או טקסט לאתר גם אם לא היית צריך לקדמו במנוע החיפוש. הקפד לחשוב קודם כל על הגולש באתר ורק אחר כך על הרובוט של מנוע החיפוש.
(הערה זו לא כוללת את תגי ה - Meta שנמצאים בקוד האתר).

הקפד לברר לאן הולך הכסף
לפני תחילת תהליך קידום אתרים דע כי אינם כרוכים בתשלום ואין אפשרות לקנות את המקום הראשון בתוצאות החיפוש, אלא רק קישור ממומן שיופיע לצד או מעל תוצאות החיפוש.

במידה ומובטח לך קידום אתרים בגוגל, הקפד לברר עבור אילו מילות מפתח
ישנן חברות שמציגות בדוגמאות שלהן אתרים שקודמו למקום הראשון, אך כשתסתכל בתיבת החיפוש תוכל לראות שאלה תוצאות החיפוש עבור ביטוים ארוכים שלא סביר שמישהו יבצע חיפוש עבורם. יש להתמקד במילות מפתח הגיוניות, שלקוחותיך הפוטנציאלים יקישו. גם בתהליך קידום אתרים הקפד על - סוף מעשה, במחשבה תחילה.

קידום אתרים - לסיכום


כאשר אתה מקדם את האתר שלך המנע מתחבולות ושיטות עקיפות של קידום אתרים, בטווח הרחוק הן לא משתלמות ויגרמו נזקים לאתר שלך כיוון שגוגל ומנועי החיפוש יאתרו את ה"מזימה" בסופו של דבר, ויסירו את האתר שלך מהמנוע שלהם לחלוטין.

למרות שתהליך קידום אתרים בדרכים הכשרות יכול להיות מייגע ולא נעשה באופן מיידי, בראיה לטווח הרחוק עדיף להשקיע את האנרגיות והמשאבים בקידום אתרים על פי כללי המשחק של מנועי החיפוש.

"איש אינו אחד לא יכול להבטיח דירוג במקום הראשון ב- Google. הזהר מ- SEOs הטוענים שביכולתם להבטיח דירוג, טוענים ל"קשרים מיוחדים" עם Google או המפרסמים "עדיפות גבוהה בהגשה" ל- Google. אין עדיפות כלשהי להגשה ל- Google." מתוך אתר הרשמי של Google.

חברת LoadSEO מתמחה ב - קידום אתרים באינטרנט. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב